Akta osobowe byłych pracowników

Typ: Archiwum.

Dostęp: Sekretariat szkoły - dostęp do danych jest prawnie ograniczony (ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych)

Dział: archiwum

Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (tekst jednolity DZ.U. 2017r. poz. 894)


Wytworzył: Aleksandra Łebek- Jurgielewicz - Dyrektor szkoły Podstawowej nr 8 (6 maja 2008)
Opublikował: jurgielewicz_a (8 czerwca 2006, 19:24:54)

Ostatnia zmiana: Monika Rakowska (10 września 2017, 18:27:45)
Zmieniono: aktualizacja danych

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 151

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij